Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V35á64c88l70a28v 34V36e67n95c

15. 8. 2015 17:12

Dobrý a podnětný článek!

0 1
možnosti

Samozřejmě je vše jinak. Souvislosti mezi Řeckem a náklady na dluhovou službu Německa u vydaných a vydávaných Státních dluhopisů se raději zamlžují. Řecká krize umožnila Německu vydělat obrovské peníze na nevyplacených respektive snížených výnosech z dluhopisů při přetlaku zájmu na jejich nákup. A jde o mnohem vyšší částky než dělá celý dluh Řecka. A tak z hlediska Německa jde již pouze o politické aspekty. I vlastnictví těchto dluhopisů naší republikou, respektive ČNB, nás stojí dost peněz, s kterými jsme počítali.

 A tak se již může vše pomalu vytratit do ztracena ..........

Pro Německo to je uzavřený kšeft století !!!!

2 0
možnosti

Pane, je to přesně obráceně. Je to jen pro velmi náročné. Abyste skutečně pochopil, co se okolo Řecka a EU děje, musíte být velmi, velmi informovaný o politice, ekonomice a snahách, i když vynucených. Musíte rozumět evoluci a specificky evoluci lidských skupin a další. Je mi líto, pletete se. Čtěte moje příspěvky a uvidíte. Příjemnou zábavu.

1 4
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1328x
Od r. 2001 jsem křesťan, od r. 1991 manžel, též otec 3 dětí, konzervativec, Evropan, Čech a programátor (v tomto pořadí důležitosti). Moje rada pro kohokoliv zní: ZKUSTE ŽIVOT S JEŽÍŠEM! Kdybyste nevěděl(a) jak, můžete mi napsat na mail. Nebojte se, když se vám to nebude líbit, Ďábel si vás rád zase vezme zpátky. 

Seznam rubrik