Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J93a39r98a 47R81a25n49k

13. 6. 2016 0:44

"Uprchlici", kteri nemaji pravo na azyl budou vraceni, ale valka s Ruskem bude stale aktualni, zkuste se vice venovat vire, pro kterou jste se nadchl, ale zadne blogy o tom proc......;-(

0 0
možnosti

:-)........Přesně popsáno ! Velké "výstražné" cvičení na hranicích RF, bu, bu,bu ! Putin je má na háku. JE to šachista. a Zatím v klidu a nerušeně se sem hrnou hordy primitivů, Německo se vlastně spolu s Holandem postaralo o to, co se nepodařilo Hitlerovi. Dostat Evropu na kolena a Velký bratr tomu usilovně pomáhá! JEště smlouvu TTIP a máme vystaráno ! R^R^R^

2 5
možnosti

...bu bu bu;-DTobě to už může být šumák, Stando, ne?:-):-)Mimochodem, jedno cvičení NATO vadí a desítky ruských, se statisíci muži i s uvedením jaderných nosičů do pohotovosti nikoli? To je jen reakce na ruské běsnění Jste zvláštní, vy bolševici....

4 5
možnosti

A nejste snad Putinomil? Já myslím, že jo...Rv

1 4
možnosti

Putin by snadno dosáhl zrušení sankcí tím, že opustí okupovaný Krym.

4 3
možnosti
Foto

Připomeňte mi nějakou situaci v historii, kdy okupaci předcházelo referendum?

3 0
možnosti

J14a54r30a 86R44a36n41k

11. 6. 2016 16:12

Zlikvidovat Assada? To by Vladimir nedovolil;-D

2 0
možnosti

Tento článek skutečně zavání tím, že jste Putinův agent. Avšak já jsem mnohokrát za naprosto stejné myšlenky byl též označen za Putinova agenta, takže podle přísloví "svůj k svému" nebo podle přísloví "vrána k vráně sedá" dává jeden Putinův agent (tedy já) karmu druhému Putinovu agentu (tedy Vám).

4 0
možnosti
Foto

K69a20r76e79l 26C12a15c25h

11. 6. 2016 13:29

Vážený pane, jako byste četl mé myšlenky. Vše co popisujete ve svém článku také vidím jako zásadní problém a nevidím žádnou reálnou politickou sílu, která by to chtěla řešit. Začíná se tak vytvářet prostor pro to, aby si lidé sami začali hledat nějakého nového führera a to je obvykle předzvěst budoucího krveprolití.

5 0
možnosti

...zřejmě pravoslavný křesťan, viďte...:-/

1 2
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1328x
Od r. 2001 jsem křesťan, od r. 1991 manžel, též otec 3 dětí, konzervativec, Evropan, Čech a programátor (v tomto pořadí důležitosti). Moje rada pro kohokoliv zní: ZKUSTE ŽIVOT S JEŽÍŠEM! Kdybyste nevěděl(a) jak, můžete mi napsat na mail. Nebojte se, když se vám to nebude líbit, Ďábel si vás rád zase vezme zpátky. 

Seznam rubrik